Isnin, 21 Disember 2009

lama x update blog. setiap kali pun macam tu. masa xde blog iya2 banyak idea. biasa la.

ni pun struggle habis nak menaip, jgn kata menaip, nak bukak dashboard blogger pun dah tergoda g blog orang sana sini. lagi2 blog acan. sejak hidup dan keje leisure2 ni, suka betul baca entry dia dan gelak sorang2. ok, x boleh baca kat tempat keje. takut dicop giler.

macam x percaya hari2 yang aku lalui sekarang ni. hari2 happy. kadang2 terfikir macam "betul ker?". too good to be true. aku x tau punca ke-happy-an aku tu. kalau stress tu ada skala, sekarang ni aku kat skala paling rendah la kiranya. bukan maknanya hidup aku xde tuntutan, tapi seriously aku tak takut buat silap. mgkin sebab duk kat umah tanpa tekanan? dan dikelilingi oleh orang2 tersayang? atau pun aku berada kat atas kalau hidup ni sebuah roda? well~~ anggap macam tu je la.

hari rabu ni aku kena start mengajar kat PJK. ajar orang2 dewasa. ajar word dan internet. malam ni nak mintak tunjuk ajar pengurus tentang teknikal stuff kat training room tu. tu la, bukan nak usha masa dia mengajar. xpe, basically aku tau, tapi utk menghindarkan sebarang unexpectables terjadi, makanya aku x rasa guilty sgt pasal at least dah belajar kan.

malam ni akan ada meeting untuk perasmian PJK. Perasmian tu dijangka dibuat lepas pengurus balik bercuti. tak lama lagi. dan keje yang dia bagi suh aku buat, aku x buat lagi. cerita tv seronok plak dekat2 christmas ni. ala, buat pamplet aturcara tu. ye ke pamplet. x tau apa orang panggil kertas yg kita bagi time majlis perasmian tu.

one of my friend nak kahwin ahad ni, aku dah order hadiah. mgkin delivered khamis dan sampai jumaat ni. sekarang ni cuma perlu roger2 member yang ada untuk pergi sesama.

harap-harap sangat semuanya berjalan lancar.

Tiada ulasan: