Isnin, 28 Disember 2009

Drama ooo drama



Malam tadi aku tengok citer Aliff Firdaus. Ini masuk kali kedua aku tengok. Secara tak sengaja. Ingat perbualan ngan adik aku masa dia cuti semester hari tu.

Aku : poi, klo ko jumpa pompuan macam tu jalan kaki tepi sawah, pakai kebaya, bawa payung, pakai selendang.... Ko kata apa?

Ipoi: Gila...

Tolong la Rashid Sibir. Ini zaman bila? Hanya kerana duduk di kawasan sawah padi tak semestinya si gadis berbaju kebaya rupa itu dan lelakinya meniup seruling di tengah sawah. Macam cerita Hindustan.

2 ulasan:

zhoprenia berkata...

hahahhaa...btoi jugak ek. kat sekinchan ke drama ni? (aku ni tgk swah padi jer..sure ingt sekinchan =))

Nor L Hussain berkata...

aku rasa sekinchan skang ni mmg jadi tempat favourite orang wat shooting... dulu aku suka... tapi cam nyampah gak la klo jalan citer cam ntah hape2...haha...