Isnin, 20 Disember 2010

gado2 comel

kanak-kanak comel kan? semuanya kecil. tangan kecil...muka kecil...mulut kecil...

tapi bunyi banyak...aku suka gaduh dengan diorang. seronok. ni aku baru bergaduh dengan babyboo (panggilan je bukan nama sebenar)

babyboo: KAK LIZA!!!!!!!!!!!!!! KENAPA KOMPUTER KITA PADAM???!!!

serius macam guruh... terkejut aku... budak2 lain pun terkejut...semua pandang babyboo...

babyboo: kenapa padam komputer kita?! kita dah sampai tingkat 5 (ntah game apa yg dimainnyer)...penat tau... (ader aura nak menangis disitu...)
aku: APER????
babyboo: ~~~mengulang balik ayat dia tadi~~~

aku: bukan akak la... xde makna nak kacau kau baby... (merujuk kepada kuasa aku yang membenarkan aku close mana2 app dari komputer Admin)

babyboo: habis tu kenapa mati?
aku: mati???

baby diam menunggu bicara aku...budak lain yg xde keje pun sama...
tiba2 aku blur~~~

aku: PADAN MUKA!
babyboo: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Tiada ulasan: