Isnin, 7 Jun 2010

jom kita jadi perempuan sejati

aku hampir betul bila aku kata semua perempuan suka shopping. betul kan perempuan?

tapi aku paling suka shopping secara maya. duduk depan komputer dengan sambungan internet dan sambil goyang kaki makan biskut minum teh, terus terang aku kata, aku bersyukur jadi generasi sekarang ini.

beberapa hari yang lepas, mak sudah bising2 suruh beli baju untuk raya. katanya, takut tailor x ambik tempahan nanti. siap ugut nak tolong beli. erk?

aku cam biasa la. usha2 butik yang berlambak2 serata Malaysia ni dari dalam bilik sendiri. Banyak gila kain cantik. Tahun ni ingat nak pakai cotton la. Skema. Maka aku memulakan pencarian.

"cotton baju kurung" kat Google.

panjang ceritanya. tapi aku ringkaskan,

http://my-cottonhouse.blogspot.com/

aku confuse akibat rambang mata dengan sale, potongan harga, ke'cute'an kain2 dan juga free shipping.

last2 untuk menenangkan diri, aku beli bag.

4 ulasan:

oniechan berkata...

a ah,skrg ni cotton mmg tgh 'in' huu..n mmg betul,tailor da byk xmo terima order~

Nor L Hussain berkata...

haha..jahit sendiri la onie.... aku pnh wat attempt jahit baju kurung... part potong agak susah, tapi klo cotton, senang je aku rasa...

oniechan berkata...

wahhh..jahit sniri?bestnye..aku,jahit x suke,masak pon x suke..mcm mane ekk..haha

Nor L Hussain berkata...

kawin ngan org kaye r.... hahaha