Sabtu, 12 Jun 2010

Bad Days

hari ni teruk dan bosan.

well, separuh dari hari ni mmg teruk + bosan. pagi tadi takde apa2 yang best berlaku. kecuali aku dapat meluahkan sedikit kebuhsanan pada sorang lagi member yg keje jaga cc. dia pun buhsan. tapi dia jaga cc, dia boleh main game. kata dia la.

balik umah, tgk lauk sedap. tapi sayur x sedap. semua masak tumis. maka aku pun rebus la frozen veggies. tgh2 nak angkat. sekali camne ntah sarung tgn kain tuh terasa panas plak. tapi xkan nak campak plak periuk tu. klo ikut kepanasan tu mmg nak campak ala2 dramatik gitu, tapi mengenangkan tak drama langsung mengemop lantai yg basah, aku buat2 cool je. masa bawak ke sinki, OMG! ibu jari sudah melecur.

pasal lapar, relaks jer. dah habis makan tgk ibu jari sudah ada peta. walaweyh. bodo betul la. saaaaaaaakit!

mak suh letak minyak habatus sauda. aku letak punya la pedih. WTF. apsal sakit sangat?

ingat nak mintak cuti. ye la. aku kan keje banyak menaip. sakit dowh. barulah aku sedar betapa susahnya takde ibu jari. tak boleh picit ubat gigi. Picit pencuci muka. Ikat kain telekung. Picit pin. Eh. Betul. Nak pakai brooch kena guna ibu jari. Pulas kunci. Arrrggghhh... TensiOn! Then aku terfikir. Bila masa aku menaip guna ibu jari. Ces. Takde alasan nak duk umah layan TV.

Datang tempat keje, Monitoring system rosak ke hape, semua PC clients x connected. Double tensiOn bila bebudak ni bertukar jadi anak ayam. Bising gila. Nak je aku panggang sekor2. Goreng pon sodap. Nasib ok lepas tuh. Kalau tak mmg aku nk wat2 pengsan biar diorang cuak.

1 ulasan:

james_labu berkata...

hahaha...
kebusanan tahap gaban :)