Isnin, 19 September 2011

Tips untuk tahu ada dara ke tak.

satu pagi yang hening. tatkala hujan masih lebat. sms dari adik kesayangan aku masuk menerjah kotak mesej.

"Woit..weh ko bz?"

"Nape?"

"Xdpe la"

"Duit x cukup ker?"

"Dak aih. ada ag"

"Dah tu? Bosan?"

"Smlam dowg ckp pasal kalO 2mit kaki merah still de dare.. tpi 2mit aku x..aku ris0"

*aku tak balas...

"Aku sedih r. Huhu"

"Kemana dara ko?"

"Ha, mane aku taw. abis aku xbleh stdy."

"Bulls**t ah...sape ckp? doktor?"

"Kawan aku la..dowg kte dak laki tg0k c2 nk taw...huhu"

"X la..aku rasa dorg lg suka usha muka.."


p/s: aku tak pernah ada masa sembang psl benda2 camni when i was a student. kitorg sembang psl Artificial Intelligence.

2 ulasan:

zhoprenia berkata...

hahaha.... yeke ni.

Nor L Hussain berkata...

ah sudah...jgn cakap ko pun percaya...