Jumaat, 2 Julai 2010

Sekinchan - Sitiawan - Arau

setelah hampir dua bulan adik aku duk melepak kat umah, akhirnya dia akan mendaftar masuk semester baru pada weekend ni. aku agak sedih. takde la orang untuk aku sakat lagi. tapi dalam masa yang sama, best jugak pasal klo dia ada kat umah pon wat menyepah jer. bukan nak tolong mengemas. haish.

dia yang very last minute type tak tido semalaman packing barang sebab petang ni, lepas kerja aku akan bertolak ke rumah abang. esok ke arau. 6 jam perjalanan ke utara memang kerja yang aku takkan buat suka2. tapi sejak kerja ni, asik terperap duduk di kampung, aku bosan. maka, 6 jam pun 6 jam la.

dengar cerita adik ipar abang pun akan ikut. entah muat ke tak. barang ipoi banyak giler. balik memang la lapang since ipoi ngan labu...eh...barang2nya dah tinggal. Abang cakap, x muat tinggal. Yang pasti bukan aku la. Beg baju ipoi mungkin. Fighting!

Duit takde nak shopping, kan bagus kalau gaji masuk awal sikit. huh!

Owh nak bawak kamera.

p/s: mengarut je aku rasa entry kali ni.

4 ulasan:

zhoprenia berkata...

eh..ok pe post ni. leh update aku. haha..bosan tau duk cni. xda spa nk sembang pun. aku pn duk tls mengarut je sjak akhir2 ni. haha ;)

zhoprenia berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
oniechan berkata...

cmne perlis?haha

Nor L Hussain berkata...

zhopy: hehe....

onie: nice.... makan sedap, jalan cantik, hmm...... thumbs up!