Isnin, 28 September 2009

Customer Comel

Mak balik dari kantin bawa bakul kuih - kosong. Ye. Kosong. Aku terus loncat. Happy. Ok, aku tau over tapi tu hasil jualan titik peluh aku yang pertama. Mak bagi duit jualan kat aku terus kiss itu duit. Padahal bukan banyak sangat pun. Terus g masuk tabung bear plastik kat bilik. Tabung tu sis aku yg punya, since dia dah kat uni, aku pinjam la.

"Laku ke mak?" padahal dah terang2 la kan...

"Budak kat sekolah tu suruh buat besar sikit..."

"Awatnya? Kecik sangat ker?"

Mak aku bersiap2 nak mengajuk budak tu :-

"Ala makcik, keciknya... Kami budak2 30 sen pun bukan senang nak dapat...makcik yang wat ke? kakak dulu tu buat gebu2 jer..."

"bukan, kakak kakak tu yang wat"

"suruh dia besarkan sikit makcik"

ni aku jawab :-

"cakap kat dia, aku x gebu cam ipoi...kek x naik..."

But customer always right kan?

1 ulasan:

zhoprenia berkata...

oppss...samb keje adek hg ek..leh beli online x? hehe