Isnin, 18 Oktober 2010

Owh no! Cikaboom Calar

(bosannya...)

semalam dalam segala macam kekusutan. kereta kena calar. well, accidently tercalar. teringat abang aku tampar anak dia masa calarkan keta. takkan aku nak tampar jugak. ni anak orang. maka, aku bernafas dalam2 dan berfikir2 kos membaikpulih. walaupon xde idea. aku nyanyi2 sket. menghilangkan gundah. gila sekejap aku rasa.

balik kerja aku masuk keta x tengok2 lagi dah. sekejap je rasa dah sampai umah.

sampai rumah capai tuala dan gosok dengan car shampoo. LUCKILY hilang hitam2 tuh. tinggal nampak x nampak je. Bubuh wax tebal2. G mandi. Sembahyang. Pastu gosok wax yang dah kering tu. LUCKILY calar tinggal samar2 je. Alhamdulillah.

Pergi kerja mak tanya apa nak buat kalau budak tu ada. aku jawab nak cekik dia.

Nasib x datang. Well, takkan nak datang.

Tiada ulasan: