Khamis, 20 Oktober 2011

A doctor in a heart. Malaysian heart.

semua orang tahu aku fanatik mahathir.

ada sebab kenapa aku tak beli buku tu sejak dari hari pertama ia published. aku sengkek beberapa bulan ni. xde saving pon. mujurlah sejak raya tu, most of hutang piutang aku sedang melangsai. dan akhirnya bulan ni, barulah aku dapat bernafas dengan tenang, jadi aku fikir aku nak hadiahkan diri sendiri buku tu. Tapi dari desakan situasi, aku merasakan perlu untuk pindah rumah. Dan keperluan itu ini yang takde di rumah baru, haruslah dibeli. Tak dapat lagi aku beli buku tu. Dan setiap kali aku pergi Popular atau MPH, aku tak pernah sekali pun tak belek buku tu.

Tak sangka ada seorang hamba Allah ni menghadiahkan aku buku biografi tun. kalau lah dia tahu betapa berbunga-bunganya hati aku. Dan despite all presents aku pernah dapat. Inilah yang paling bernilai.

Hari-hari kebelakangan ni rasa terisi. termotivasi.

Z, terima kasih.

2 ulasan:

zhoprenia berkata...

z? erm......

Tanpa Nama berkata...

dear.. masa buku ni baru kuar ada tertengok buku ni kat Tesco harga jualan promosi RM10 je tp tak terasa nak beli. if i know u re waitng fr that book. i m pretty sure i bouhgt, wrap n post to u :)