Selasa, 28 Jun 2011

Fly Away~~~

baru mendapat berita tergempar dari kawan aku. yang dia akan menyahut seruan kementerian pelancongan
"Datang Jak Sarawak"
dengan lebih extreme.

Maka, aku sangat terkejut. bila cita-citanya nak merantau dan stay kat sana telah dimakbulkan Allah. Bila dia bagitahu tadi, entah kenapa sedih gila. Sedih sampai mata mula nak berkaca dan hidung terasa cam panas je. Pelik gak aku.

Bukan apa. Dia sebenarnya memang duk jauh. Tapi kali ni tiba-tiba rasa memang dia nak pergi sangat jauh. Mungkin sebab keadaan tempat dan extra effort utk pergi kesana kot. Dan sangat takut nanti dah susah nak jumpa. Takut nanti dia best kat sana dah lupa kat sini.

People may come and go. In and out of your life. But true friends stay.

Aku harap dia akan sentiasa buat yang terbaik untuk life dia. yang tu aku tak risau sangat. She always do. =)

=)

2 ulasan:

lulu berkata...

wadusss liza...terharu aku baca..aku pun sedih jugak ni..rasa macam nak pergi jauh sangat..padahal tak da la jauh sangat kot..hukhuk

Tanpa Nama berkata...

ader special entry la. nak tulis jugak la tapi tak tau nak cakap apa. haha..

btw, gambar tu. rinduuuuu !~

-zhprn-