Selasa, 1 Mac 2011

my first day of a new job, new life

lama dah tak update...1 whole february to be exact. ader yg rindu tak? =P

banyak benda jadi dalam tempoh ni. salah satunya, i land my dream job. today. walaupun aku tak start lagi buat kerja. kena go through briefing and training dulu. harap2 pasni xde la aku kena berfikir lebih dari seminit hanya untuk jawab "ko kerja apa?" dan xkan amik lebih dari seminit jugak untuk explain apa kerja aku.

kerja sekarang ni, aku jawab sepatah pastu lantak deme la tau ke x.

bukan sebab tu semata2 aku tukar keje. i hope for better accomplishment, salary ngan experience gak. seingat aku, memang tension keje dalam bidang system development, programming semua tu. kena banyak fikir. time and effort consuming. tapi seingat aku jugak, i did well then. and very happy.

so why not?

kerana kerja ni gak, aku hadapi banyak first time. first time sewa umah. first time tempuh jem pagi2 g kerja (nasib la jem x berapa teruk).

so, excited ader. takut pon ader. doa x berenti2 ni.

u olz yg baca ni, doakan aku yer. boley?

2 ulasan:

zhoprenia berkata...

gud luck babe! =)

Nor L Hussain berkata...

thankz babe....=)