Selasa, 18 Ogos 2015

Laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Aku takde benda penting nak cerita. Sekarang, pukul 5.43 pm, jap lagi pukul 5.45 pm. Office hour tamat. Aku dah menggigil lapar since pukul 3 tadi. Dibuatnya, semua bekalan makanan dan kudapan aku dah habis. Gula2 pun tarak.

Aku pulak tak keluar lunch tadi sebab malas. Aku biasa camtu. Aku lebih suka berfoya2 online sambil minum Milo dari keluar berjalan dalam panas tu nak beli makanan.

Aku dah tak tenang tapi nasib lah program semua dah siap, tinggal run testing sikit2.

TAPI!

Ribut petir pulak tiba2. Parking dah la jauh. Aku cukup cuak kalau nak meredah hujan2 camni.

Pastu pulak, aku dah janji dgn Poi nak kuar dinner kat luar. Klo x, boleh aku terus balik makan. Ni nak kena masuk kawasan apartment, tunggu Poi turun, drive g kedai makan, order, pastu baru dapat makan.

huk huk huk (ni bunyi menangis)

Dah pukul 5.50, hujan masih ganas. Persoalan utama, bila aku boleh memulakan gerak tempur aku ke kereta ni?

Tiada ulasan: