Selasa, 14 September 2010

Selangkah ke alam... dewasa?

atau......tua.....?

tgk balik gambar dolu-dolu. bengang tul. apsal skang muka aku tembam, sembab, ngan dull je. Wah, ada lines plak kat area mata. nak kata main panas beriya2. dulu lagi kuat berjemur. skang duk air-cond? dulu pon air-cond gak. siap sekolah ada air-cond. nak kata keje kuat sangat, dulu masa SPM lagilah 11 subjects. Tiap2 malam revision. so?

owh then aku teringat...

tada!!!!

Olay Total Effect

aku curi-curi pakai mak punya time sekolah dulu. jadi aku beli 1 skang ni. xkan nak pow mak punya gak dah besar-besar gini. malas nak review lebih-lebih. baru je start pakai malam tadi. bangun pagi ni, wow! as expected. pore dah kurang visible. kulit rasa lembab. baru semalaman. kalau seminggu? sebulan? berjayakah aku jadi cute cam zaman sekolah dulu. erk? cute ker? err... err...

tapi yang paling best tentang Olay Total Effect ni, texture dia. Ringan. Non-greasy. Macam lotion. Pengalaman ngan mosturiser before ni, aku paling frust kalau berpeluh. Mula lah krim tu cair kat muka. Tapi tidak dengan Olay. Yang ni guarantee. Pasal kan dah lama aku pakai sejak....well...u know.... Hehe.

Aku selalu hangat-hangat tahi ayam bila bab pakai2 pelembab maka aku harap before aku give up, muka dah start ok.

p/s: bab tembam tu x boleh buat apa la.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh...
lg bertambah cute le ko =))